Ana Sayfa
Duyurular
2018-2019 Bahar Yarıyılı Ders Yazılma Hakkında {28.01.2018 Güncellendi}

2018-2019 Bahar Yarıyılı Ders Yazılma Hakkında {28.01.2018 Güncellendi}

2018-2019 Bahar Yarıyılı Ders Yazılma Hakkında

2018-2019 Bahar Yarıyılı derse yazılma işlemleri 28-29-30 Ocak 2019 tarihlerinde yapılacaktır. Derse yazılma işlemleri öğrenciler tarafından Sabis sistemi üzerinden yapılmalıdır. Derse yazılma işlemi yapmadan önce lütfen ekteki ders plan ve programlarını inceleyiniz.

ÖNEMLİ: Derse yazılma ekranında almadığınız veya başarısız olduğunuz Zorunlu Dersler var ise öncelikle bu derslerden başlayarak yazılma yapınız. En fazla 40 AKTS veya 30 AKTS + 2 derse yazılma yapabilirsiniz. (30 AKTS + 2 ders için; örneğin yazılmak istediğiniz derslerden en büyük AKTS değerine sahip iki dersi çıkardığınız zaman, geri kalanların toplamı 30 AKTS olmalıdır.)

Tezli YL Öğrencilerinin Tez Sürecine geçebilmeleri için; Zorunlu Derslerin Tamamı dahil (Uzmanlık Alan Dersi ve Seminer Dersi Hariç) en az sekiz (8) dersten başarılı olmaları ve en az 2,5 not ortalamasını sağlamaları gerekmektedir. 4 yarıyıl sonunda bu şartları sağlayamayan öğrencilerin ilişiği kesilir.

Doktora Öğrencilerinin Tez Sürecine geçebilmeleri için; Zorunlu Derslerin Tamamı dahil (Uzmanlık Alan Dersi ve Seminer Dersi Hariç) en az sekiz (8) dersten başarılı olmaları ve en az 3 not ortalamasını sağlamaları gerekmektedir. 4 yarıyıl sonunda bu şartları sağlayamayan öğrencilerin ilişiği kesilir.

İÖ-UE Tezsiz YL Öğrencilerinin Mezuniyet Şartlarını sağlamaları için Zorunlu Derslerin Tamamı dahil en az 10 dersten ve Proje Savunma Sınavından başarılı olmaları ve en az 2,5 not ortalamasını sağlamaları gerekmektedir. 3 yarıyıl sonunda bu şartları sağlayamayan öğrencilerin ilişiği kesilir.

2018-2019 Bahar Yarıyılı akademik takvimine ulaşmak için lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklayınız.

DERSE YAZILMA SÜRECİ BANKA İŞLEMLERİ

2018-2019 Bahar yarıyılı Derse Yazılma işlemini yapabilmeniz için İş Bankası Şubelerinden veya CEP/İnternet Şubesinden (ATM Hariç) aşağıdaki adımları izleyerek Harçlarınızı yatırabilirsiniz.

1-CEP/İNTERNET ŞUBESİ’NDEN HARÇ ÖDEMEK İÇİN:

Cep-İnternet Şubesi/Faturalar/Anında Fatura Ödeme/Arama kısmına “SAKARYA” yazdıktan sonra çıkan seçeneklerden “SAKARYA ÜNİVERSİTESİ KATKI PAYI VE ÖĞRENİM ÜCRETİ”ni seçin/TC Kimlik NO veya Öğrenci No Seçeneğini seçin (TC Kimlik No tavsiye edilir.)/ TC Kimlik No veya Öğrenci Numarasını girin/Ekranda çıkan miktar doğruysa onaylayın.

2-İŞ BANKASI ŞUBESİ’NDEN HARÇ ÖDEMEK İÇİN:

Şubeden ödemelerde Gişe Memuruna “SAKARYA ÜNİVERSİTESİ KATKI PAYI VE ÖĞRENİM ÜCRETİ”ni ödemek istediğinizi TC Kimlik Numaranız ile bildiriniz. Gişe Memuru tahsil edemezse “İŞ BANKASI SAKARYA ÜNİVERSİTESİ ŞUBESİNİ” aramasını rica ediniz. Çorun çözülecektir.

Başka bir bankadan EFT ile veya PTT’den harç ödemesi yapamazsınız.

Akademik Takvim: http://egitim.sakarya.edu.tr/tr/icerik/8374/23288/akademik-takvim