2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi derse yazılma ve kayıt yenileme işlemleri; Sakarya Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliğine İlişkin Senato Esasları hükümleri uyarınca aşağıda belirtilen tarih aralığında SABİS ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ üzerinden yapılacaktır.
Danışmanınızı SABİS → Öğrenci Bilgi Sistemi → Diğer İşlemler sekmesi üzerinden öğrenebilirsiniz. SABİS Rehber üzerinden de danışmanınızın iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Sorularınız için egitim@sakarya.edu.tr e-posta adresine mail atabilirsiniz. Mail atarken SABİS içerisinde yer alan SAÜ Posta penceresi üzerinden ulaşabileceğiniz ...@ogr.sakarya.edu.tr uzantılı öğrenci mail adresini kullanmalısınız. Kişisel e-posta adreslerinden gönderilen mailler dikkate alınmayacaktır.
Derse yazılma ve diğer tüm öğrencilik işlemlerinin aksamaması adına tüm öğrencilerin akademik takvimi ve Eğitim Bilimleri Enstitüsü internet sitesinde yayınlanan duyuruları takip etmesi gerekmektedir.
| Katkı Payı ve Öğrenim Ücreti Ödeme | 5-21 Şubat 2024 |
| Derse Yazılma (Ders/Tez) | 19 Şubat 2024 Saat 10:00 - 21 Şubat 2024 Saat 23:30 |
| Danışman Öğretim Üyesi Onayı | 19-23 Şubat 2024 |
| Mazeretli Derse Yazılma (Ders Kaydını Yaptırmayan veya Danışman onayı olmayanlar) | 24-27 Şubat 2024 |
| Mazeretli Derse Yazılma Danışman Öğretim Üyesi Onayı | 24-29 Şubat 2024 |
| Açılmayan Derslerin İlanı | 1 Mart 2024 Saat 17:00 |
| Açılmayan Derslerin Yerine Yeni Derse Yazılma İşlemleri | 2 Mart 2024 Saat 10:00 - 4 Mart 2024 Saat 23:30 |
| Açılmayan Derslerin Yerine Yeni Derse Yazılma Danışman Öğretim Üyesi Onayı | 2 - 4 Mart 2024 |
| Dönem Başlangıcı | 26 Şubat 2024 Pazartesi |