2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi derse yazılma ve kayıt yenileme işlemleri; Sakarya Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliğine İlişkin Senato Esasları hükümleri uyarınca aşağıda belirtilen tarih aralığında SABİS ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ üzerinden yapılacaktır.
Danışmanınızı SABİS → Öğrenci Bilgi Sistemi → Diğer İşlemler sekmesi üzerinden öğrenebilirsiniz. SABİS Rehber üzerinden de danışmanınızın iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz.
Sorularınız için egitim@sakarya.edu.tr e-posta adresine mail atabilirsiniz. Mail atarken SABİS içerisinde yer alan SAÜ Posta penceresi üzerinden ulaşabileceğiniz ...@ogr.sakarya.edu.tr uzantılı öğrenci mail adresini kullanmalısınız. Kişisel e-posta adreslerinden gönderilen mailler dikkate alınmayacaktır.
Derse yazılma ve diğer tüm öğrencilik işlemlerinin aksamaması adına tüm öğrencilerin akademik takvimi ve Eğitim Bilimleri Enstitüsü internet sitesinde yayınlanan duyuruları takip etmesi gerekmektedir.
Katkı Payı ve Öğrenim Ücreti Ödeme | 5-21 Şubat 2024 |
Derse Yazılma (Ders/Tez) | 19 Şubat 2024 Saat 10:00 - 21 Şubat 2024 Saat 23:30 |
Danışman Öğretim Üyesi Onayı | 19-23 Şubat 2024 |
Mazeretli Derse Yazılma (Ders Kaydını Yaptırmayan veya Danışman onayı olmayanlar) | 24-27 Şubat 2024 |
Mazeretli Derse Yazılma Danışman Öğretim Üyesi Onayı | 24-29 Şubat 2024 |
Açılmayan Derslerin İlanı | 1 Mart 2024 Saat 17:00 |
Açılmayan Derslerin Yerine Yeni Derse Yazılma İşlemleri | 2 Mart 2024 Saat 10:00 - 4 Mart 2024 Saat 23:30 |
Açılmayan Derslerin Yerine Yeni Derse Yazılma Danışman Öğretim Üyesi Onayı | 2 - 4 Mart 2024 |
Dönem Başlangıcı | 26 Şubat 2024 Pazartesi |